[linux] OT: vysetrovanie za internet

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Leden 21 09:32:28 CET 2004

co som pocul, tak dotycny s najvacsim maslom na hlave zohnal kablove
modemy z ineho zdroja, a zacal ich instalovat ludom ktori prejavili
zaujem - dooost drahy zriadovak, ziadne mesacne poplatky.

suhlasim ze ak by islo o LANku medzi susedmi a jeden zaplaten chello
uplink, tak je postup neadekvatny. chello samotne ma tuto situaciu
osetrenu v zmuve a ma pravo uzivatela odopjit, ziadne razie sa tam
nespominaju.

btw, zakon o internetovych podvodoch... what the hell is this?
pocujem nieco take prvykrat.