[linux] OT: vysetrovanie za internet

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Leden 21 09:33:02 CET 2004

Ahoj,
> Navyse ak si on legalne kupil sluzbu (napr 64k linku) tak je jeho vec ci ju
> pouzije pre seba na 100% alebo na 7% lebo defakto ochudobnuje seba na ukor toho
> koho cez seba pripojil (zrejme kamos).  Niektori providery dokonca doslova
> tvrdia v zmluve ze pripojit svoju LAN a viac ludi je mozne  a niektori vravia
> ze neslobodno .. A vtedy je to porusenie zmluvy ale diskutabilne lebo on celu
> lan moze povazovat za svoj PC v zvlastnej konstalacii lebo LAN je obdoba PCI ci
> ISA zbernice jedneho pocitaca ..

snazis sa technickymi prostriedkami vysvetlit pravnicke veci. takto to
nefunguje. su to dva pocitace. zober hocikoho, posad ho pred to a opytaj
sa, kolko pocitacov vidi. urcite nie jeden. filozofiu o tom, ci to
povazujes za jedno PC alebo nie si teda mozes pred sudom nechat a
bohuzial faktom je, ze to v zmluve naozaj maju napisane.

co robit? pouzit providera, ktory nie je sedlak.

v tomto state asi ano.

 J.