[linux] OT: vysetrovanie za internet

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Leden 21 09:40:25 CET 2004

> povazovat za
> ISA zbernice
>
> snazis sa technickymi prostriedkami vysvetlit pravnicke veci.
> takto to nefunguje. su to dva pocitace. zober hocikoho, posad
> ho pred to a opytaj sa, kolko pocitacov vidi. urcite nie
> jeden. filozofiu o tom, ci to povazujes za jedno PC alebo nie
> si teda mozes pred sudom nechat a bohuzial faktom je, ze to v
> zmluve naozaj maju napisane.

verim/dufam/myslim ze by sa to dalo obhajit. do ich siete pripajas iba
router, a router je tiez pripojeny do svojej siete. su to dve rozne
siete.
ak by sud nerespektoval funkcionalitu routera, kludne by sa dalo
povedat,
ze ked sa dial-upnem na internet, som vo vnutornej sieti napriklad
tatrabanky,
nasa, atd.

chello si to zrejme tiez uvedomuje a preto ma v zmluve napisane ze k
sieti
nemozes pripojit vlastny router. takze.. takze.