[linux] OT: vysetrovanie za internet

Středa Leden 21 10:52:36 CET 2004

On 21.01 08:58, Miro Bobovsky wrote:
> Nesuvisi priamo z linuxom ale je to pekna ukazka ako novinar posle dokonalu
> dezinformaciu a policajt ktory tiez nicomu nerozumie to zahnoji tiez ..
>
> O co ide ...
> kukni si video zo vcerajsich sprav na joj
> http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=8518

1.
da sa to kuknut v linuxe? nedohackoval som sa tam zatial, skoncil som na:
mms://62.84.131.225/120/joj/2004/NOVINY/2004-01-20_NOVINY_01_Internet_naciern.wmv
co mi vsak nezacalo tahat...

uhlar na work% cat 2004-01-20_NOVINY_01_Internet_naciern.wmv
[Reference]
Ref1=http://10.0.0.2:80/120/joj/2004/NOVINY/2004-01-20_NOVINY_01_Internet_naciern.wmv

- aha.

2.
...hmmm, M$IE mi vyhlasil ze
"Your current security settings prohibit running ActiveX controls on this
page."

aj ked neviem co z tej stranky (javascript, vlozene video, jeden .cab v
nom zabaleny .inf s konfiguraciou media playera) je podla neho ActiveX
component...

Ako vidim, joj si vybrala naozaj brutalne zabezpecenie svojich sprav.
Preco nechcu aby ludia ich spravy citali?

Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...