[linux] NFS

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Čtvrtek Leden 22 16:12:02 CET 2004

Dňa Št 22. Január 2004 15:55 REMENEC Juraj napísal(a):

> nemate tu niekto "sakramensky dobre" skusenosti s NFS systemom pod Linuxom
> ?
> Mozte mi niekto ozrejmit a po SLOVENSKY vysvetlit co znamenaju tie
> parametre rsize a wsize ???

To su velkosti blokov, v akych si posielaju medzi sebou klient a server data.

> Popripade co mam robit, ak sa mi zda komunikacia medzi strojmi pomala... .
> Vdaka za kazdu radu alebo nasmerovanie... .

Mozno by sa pomohlo pohrat s velkostou rsize a wsize, pripadne spustit viacero
nfs demonov.

Vid NFS Howto http://nfs.sourceforge.net/nfs-howto/
Cast Optimizing NFS Performance a mozno aj Troubleshooting.

mP
--
http://www.ms.mff.cuni.cz/cw/pivom2bm/weblog