[linux] OT: vysetrovanie za internet

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Leden 22 18:30:45 CET 2004

Ahoj,

> Zdravim , chcel by som sa spytat , ako mozu zistit ze clovek routuje a ako
> sa clovek moze proti tomu branit aby ot zistili??

neroutovat. Akoze podla mna s podmienkami bud suhlasis a dodrzujes ich
alebo s nimi nesuhlasis a najdes si ineho poskytovatela.

Akoze prepac, ale myslim si, ze ked mas jedneho vybrzdeneho providera,
ktory hadze vyjadrenia typu "staticku IP adresu nie je mozne pridelit,
lebo adresy prideluje DHCP server" a ma chore obmedzenia, preco ich este
chces podporovat svojimi financiami.

Okrem toho maju vyssi program, kde mozes pripojit aj viac pocitacov.

Ale celkom by som sa potesil, keby sa ludia konecne naucili
zodpovednosti a nepodporovali veci, s ktorymi nesuhlasia. Vy sa
rozhodujete, ci sa stanete ich klientom.

      J.