[linux] Rychlost serverov

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pátek Leden 23 11:12:51 CET 2004

Opat zdravim konferku a chcem poziadat o pomoc/radu pri rieseni
nasledovneho problemu.

Mam server A a server B.
Na serveri A je:
SCSI disk, 100 Mbit sietova karta a spusteny NFS demon.

Na serveri B je:
IDE disk, 100 Mbit sietova karta a /etc/fstab obsahuje:

IP_SERVRA_A:/home    /home           nfs
wsize=2048,rsize=2048, noatime,hard,nfsvers=3   0 0

Popis problemu:
Spojenie s SCSI diskom je pomale - najvacsia dosiahnuta rychlost je:
1.10 MB/s .Nechce sa mi verit, ze by to v 100 Mbitovej sieti neslo aj
rychlejsie (cca 5-6 MB/s) . Nech ale robim co robim nie a nie to
urychlit.
Skusal som menit aj parametre wsize a rsize, ale cim vacsie cislo tam dam,
tym mensie rychlosti dosahujem... .
Neviete mi poradit, co by som mal este skusit ???

Vdaka.
J.