[linux] Rychlost serverov

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pátek Leden 23 12:22:23 CET 2004

Lokalne mi SCSI disk fici ako des. Tam problem nebude ;(
To s tymi sietovkami prave riesim. Neexistuje nejaky prikaz, pomocou
ktoreho zistim, ci je vobec sietova karta 100 Mbit ?
Na serveri A je 100 Mbit na 100%, ale neviem ci aj na serveri B.
Je tam nejaka integrovana Intel karta a v manuali k doske je napisane len:
Intel 82551QM LAN Controller
- Integrated 10-BaseT & 100-BaseTX PHY

Akosika z toho neviem vycitat, akou rychlostou je to schopne mastit.
J.