[linux] POS terminal

POLAK Juraj Juraj.POLAK na assetsoft.sk
Pátek Leden 23 13:14:23 CET 2004

No tak popis presne co potrebujem mozno Ti helpnem v tomto smere.
My robime pre nich SW do POS terminalov.
Zo SLSP mozes mat POS znacky Dionica, alebo tam je este nejaky novy, ktory dotuje VISA.
Ostatne uz sukromne... :)

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On Behalf Of Peter Kotolan
Sent: Friday, January 23, 2004 1:01 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] POS terminal

Ano to je pravdepodobne ten pripad. Typ neviem, pokial som spravne
pochopil na Slovensku sa pouzivaju dva druhy terminalov. Pretoze budem mat
pozicany POS terminal od Slovenskej Sporitelne len na dva dni (preto
neviem ani typ), zhanam potrebne informacie. Pravdepodbne ide o ten
seriovy typ, zadam mu kolko ma zaplatit a potom prijmem potvrdenie o
platbe.