[linux] POS terminal

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Leden 23 21:33:50 CET 2004

Ahoj,

  pravdepodobne to bude typ Dionica Omero (www.dionica.com), kedze
  Slovenska Sporitelna riesi prave tento druh posiek. Bohuzial
  specifikacie som nikde nenasiel, ale je dost mozne, ze ked napises
  vyrobcovi, tak ti nejake posle (je to dokonca velmi pravdepodobne).

  Sporitelna este sem-tam pouziva nejake Bull terminaly, ale tie uz asi
  nedodava novym klientom, aspon pokial viem.

  Snad ti to pomoze.

     Juraj.