[linux] Rychlost serverov - II

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Leden 26 09:00:41 CET 2004

Chcem informovat, ako som skoncil... .

Vymenil som sietovu kartu na SERVERI B. Dal som tam RTL8139 - Fast PCI
Ethernet Adapter a secko ponastavoval.
Dalej som prehodil SERVER B na spolocny SWITCH, kde je aj server A .
Vysledok:
Rychlost sa ale vooooooooobec nezmenila. Pri kopirovani nejakych vacsich
dat, cez NFS to zacne na 500 kB/s a postupom casu sa to zvysi na max:
1.10 MB/s (katastrofa !).

Este aj z mirroru ftp.linux.cz mi to ide rychlejsie (cca 1.90 MB/s) !!!!
Z uvedeneho vyplyva, ze problem nebude v kabloch a ani v sieti ako takej.
Pocas kopirovania suboru cez NFS som si este vsimol jednu hlasku a to:
NFS: xxx.xxx.xxx.xxx (ip servera A) not responding .
Z uvedeneho mi vychadza, ze "zblbol" NFS demon na serveri A a teda sa
domnievam, ze tam bude aj pricina mojich problemov.

Dalej som si vsimol mensieho narastu vykonu NFS systemu, ked vypnem
FIREWALL (iptables). Na serveri B som tak uz spravil, skusim to aj na
serveri A - uvidim co to spravi.

Pokial vas nieco napada - prosim dajte vediet.
Zatial vdaka za kazdu pomoc.
J.