[linux] hda problem

Milan Remenar Remenar.Milan na ebo.seas.sk
Pondělí Leden 26 12:25:29 CET 2004

Problem sme nakoniec vyriesili,
bol to ten hdisk, opravili sme aj diskovu geometriu,
ale nepomohlo to, ten disk vzdy po resete isiel asi 1 den,
ale potom padal uz coraz castejsie, vzdy vypisal
dole spomenutu hlasku, a system zatuhol,
kedze nepoznam dobre "dd" tak sme urobili fyzicku kopiu
particii "ghostom" na iny disk a ten ide bez problemov.

                           Dakujem za pomoc

                                              Milanr