[linux] NFS

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Pondělí Leden 26 12:34:27 CET 2004

Nie som odbornik, ale mozno by ta velkost mohla mat nieco spolocne aj s
velkostou bloku, ktoru ma nastaveny siet. interface
~% /sbin/ifconfig
eth0      Link encap:Ethernet  HWaddr aa:aa:aa:aa:aa:aa
          inet addr:111.111.11.111  Bcast:111.111.11.255  Mask:255.255.255.0
          UP BROADCAST RUNNING MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
                                          ^^^^^^^^

V takom zmysle, ze ak je rsize/wsize > 1500b, tak sa musi rozdelit na
niekolko casti (vsetky <1500), aby to mohlo prejst. Keby si zvacsil MTU
na viac, tak by sa mozno velmi delit nemuseli - znizil by sa rezijny
cas. Zalezi od spolahlivosti siete, ci je vhodne zvacsit MTU, alebo
zmensit wsize/rsize.

  Vojto