[linux] OT: vysetrovanie za internet

riki phobie na axfr.org
Pondělí Leden 26 16:25:46 CET 2004

> Ak som dobre pochopil, fair use policy Chello zavisi na tom, ze nebudete
> pripajat dalsich a tym ukracovat chello o dalsi zisk. a na to by mali mat
> sposoby ako to detekovat...

nepochopil si to dobre, chello nema definovanu fair-use policy, chello
ma podmienky vyuzivania sluzby, v ktorych su povolene a zakazane veci,
ktore by mohli

a) chellu sposobovat problemy ( tunely, zneuzitie siete atd... )
b) chellu sposobovali ujmu na zisku ( proxace atd.. )

fair-use policy o ktorej tolko pises ma jednu zakladnu vlastnost a to je
ze dostavas VIAC ako je definovane v zmluve a v podmienkach vyuzivania
sluzby

et v pripade zneuzivania flatrate gprs maju klauzulu ze ti zacnu
billovat vsetko nad 200mb, orange nad 1gb

tento thread zacina byt o drsnych dohadoch...