[linux] Rychlost serverov - III

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Úterý Leden 27 08:37:30 CET 2004

Je to v prdeli ;-(((
Vykon sa nezvysil ani po vypnuti ACPI a USB a ani po zapnuti PIOa pri
sietovke... . ;-(((
Zaujimave, ze u mna doma to zabralo, ale tu to akosika nie a nie dat nad
1.50 MB/s ... . ;(
To tam rovno mozem dat 10 Mbit kartu ... .
Nenapada vas este nieco ???
Teraz neviem, ci mam ist dat cely server reklamovat firme, co nam ho
dodavala, alebo ist vedenie rovno prehovorit na WIN SERV 2003... .
:-O
J.