[linux] Rychlost server - RIESENIE !

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Úterý Leden 27 10:12:24 CET 2004

> mam zopar viacprocesorovych masin a siet ide rychlo ... preslo mi uz
> rukami vela sietoviek, ale problemy som mal iba s RealTekmi (no flame,
> prosim) ... takze jadro 2.4.x funguje aj s podporou SMP

Netvrdim, ze 2.4.x je nepouzitelne. Mne doma to funguje OK a som s nim
spokojny. Ale taktiez to dokazuje, ze stale to nie je dokonaleeee. A v
tomto pripade sa problemy hladaju naozaj velmi tazko.

Ja zase naopak nemam ziadne problemy s RealTekmi. Dokonca by som povedal,
ze s pomedzi vsetkych su Realteki, Inteli a 3com najlepsie (takze taktiez
prosim no-flame). ;-))

J.