[linux] mierne offtopic - mencoder

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Leden 28 10:47:07 CET 2004

Problem je v tom,ze obrazky sa do toho adresara pridavaju priebezne a
taktiez sa ukladaju do roznych podadresarov.
Moj zamer je ich s tadial vytahovat kazdych 5 minut a enkodovat.
Ak vojdem do adresara kde su tie obrazky uzlozene a zadam:
mencoder  \*.jpg -mf on:fps=10 -o test.avi -ovc divx4
tak je to vsetko v pohode, problem je len v tom ze tie subory nemozem
dostat do premennej..:-(
miso

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>
Sent by: linux-admin na lists.linux.sk
28.01.2004 10:26
Please respond to linux