[linux] mierne offtopic - mencoder

Středa Leden 28 13:45:03 CET 2004

On 28.01 12:48, michal_lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> Imho funguje aj toto ?:
> mencoder  -mf on:fps=10 -o test.avi -ovc divx4 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg ...
>
> V takomto tvare to nefunguje

ak mas v aktualnom aresari subory 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg a 4.jpg, tak vyraz
*.jpg je ekvivalentny tomu ze ich vymenujes.

Shell v ktorom prikaz spustas totiz prejde prikazovy riadok, najde vsetky
specialne znaky a interpretuje ich.

echo *.jpg, ls *.jpg a mendocer *.jpg dostanu teda zoznam vsetkych suborov
v aktualnom adresari.

Ako uz bolo napisane, pridat *.jpg na koniec nefunguje a spracuje len PRVY
obrazok, co som komentoval tym ze by som to reportol ...

ak predas "*.jpg", prikaz dostane jeden parameter: retazec *.jpg, ktory si
moze a nemusi rozvinut. Podla manualu k mencoderu to vie, aj ked nie
priamo v tejto forme (mf://filemask)

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]