[linux] mierne offtopic - mencoder

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Leden 28 18:02:01 CET 2004

zdravim,
uz som z toho celkom zmateny...neviete ci sa to da cez ffmpeg?
miso

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>
Sent by: linux-admin na lists.linux.sk
28.01.2004 13:47
Please respond to linux