[linux] aku MB na server?

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Čtvrtek Leden 29 19:21:23 CET 2004

MP> Cau!

Hi,

MP> Aku zakladnu dosku by ste mi odporucili na server? Najlepsie nieco pre
MP> pentium4, co by nebolo bugove a neboli by problemy to rozbehat s linuxom
MP> (teda asi by to nemalo byt prilis nove)... Ako su na tom MB s integrovanym
MP> SCSI? Ci uz sa ani SCSI neoplati pouzivat?

SCSI sa rozhodne oplati pouzivat ak ten server bude intenzivne narabat
s diskom. Nenapisal si co je to za server, takze ti tazko poradim lepsie.

Co sa tyka diskov, vyhni sa zatial Serial ATA, podporuju ho len
najnovsie kernely a neviem ci ho podporuje nejaka distribucia
len tak bez dalsieho presviedcania.

Na dalsie veci si uz urcite prisiel aj sam, nesmie to byt lacna
sunka, pouzi nieco s dobre znejucou znackou ak ASUS, ABIT, MSI...
(zoznam nie je uplny :).

MP> Lebo som mal na jednej novej doske problem, ze mi s 2.4 kernelom neslo DMA
MP> - a pritom s nejakym 2.2 co bol na instalacnom CD debianu to islo... Este
MP> som to neskusal s novsim kernelom, mozno to bol problem len tej jednej
MP> verzie alebo nastavenia...

Vyber si nejaku dosku, potom napis do googla jej nazov a 'linux'.
Uvidis co najdes.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk