[linux] spurious 8259A interrupt: IRQ7.

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Čtvrtek Červenec 1 00:54:06 CEST 2004

> a nastavil si tomu ovladacu parametre irq, port a DMA? mam pocit ze
> ovladac paralelneho portu to nenastavuje defaultne... ale mozno sa
> mylim.
nie, nic som nenastavoval. iba som zapol podporu v jadre, pretoze s tym
chcem nieco robit.
a teraz ma napada ze ze plip aj paralelny port som daval ako modul
(100%, teraz som to pozrel v configu). a ani jeden z nivh loadnuty nie
je.. ani zatial nebol v dobe ked sa vypisuje ta hlaska.

> klogd ma na to parameter, pripadne syslog demon...
myslim ze nieco take, co vedelo zapnut/vypnut prijimanie tychto sprav aj
ked mam v X pusteny nejaky aterm. (neviem sa poriadne vyjadrit)

.t..