[linux] Funkcnost Mandrake Corporation Server 2.1

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Červenec 2 11:55:14 CEST 2004

On Thu, Jul 01, 2004 at 02:57:11PM +0200, Poprocký Roman wrote:
> Dobry den,
ahoj,

> potreboval by som poradit.
> Planujeme prejst z MS server na Linux.
Niektore poznamky tu boli uz uvedene (ake su dovody/podmienky ?).

> Vybrali sme distribuciu Corporation Server 2.1 (cca 40 000 Sk)
Distribuciu si vyber az ked mas niekoho, kto to nainstaluje a bude sa o to
starat (to je jedno ci interne alebo externe/outsourcing). Rozhodnut o
distribucii by mal ten, kto potom bude za to zodpovedny. Ked to bude
instalovat/udrzovat niekto, kto sa v tom nevyzna, tak to dopadne dost zle (vid
Windows).

> Vacsina skusenych Linuxakov nam odporucala Debian, ktory nam je pri prechode s
> MS trochu strasiakom.
> Okna su okna.
Z tohoto vyplyva, ze to chcete instalovat sami a nevyznate sa v tom. Tym
narobite viac skody ako uzitku a zbytocne budete plytvat usilim a peniazmi.
V takomto pripade odporucam si linux nainstalovat v nekritickej oblasti, a ked
to uz bude otestovane, zmigrovat postupne jednu sluzbu po druhej.

> Vedeli by ste nam poradit, pre ktoru distribuciu sa mame rozhodnut?
Opakujem, to by mal rozhodnut ten, co bude za to zodpovedny.

> Poziadavky na nas server su:
[cut]
Je viac moznosti, napr.:
- niekto kupi pocitac a nainstaluje to
- kupite predhotovene riesenie (napr. Linbox)
- funkcie rozdelite na viac compov (napr. firewall by mal byt separatna
  masina)

> S vyberom distribucie si uz skutocne nevieme poradit, lebo co slovek to iny
> nazor.
Hej, Debianistov tu uz bolo, ja som zase povodne Red Hat-ista a na servroch
som presiel na Trustix (a na routroch samozrejme moj Route Hat :-)).

Vseobecne by sa dalo povedat, ze kazdy pouziva taku distribuciu, s ktorou sa
mu najlepsie pracuje.

> Roman Poprocky
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?