[linux] Jedna pracovna skupina na viacerych podsietach

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pondělí Červenec 5 01:21:01 CEST 2004

Sunday, July 4, 2004, 8:33:46 PM, you wrote:

PBtts> On Sun, Jul 04, 2004 at 07:14:58AM +0200, Oskar Stolc wrote:
> [...]
PBtts> no pokial su siete routovane, tak na celkovy zoznam pocitacov potrebujes
PBtts> wins, cize jednu sambu musis nastavit aby fugovala ako wins server
PBtts> a vsetky wokna /klinti musia mat nastavene tento wins server
PBtts> (aspon teda u mna to takto funguje bez problemov na 2 podsietiach)

PBtts> peter

Doplnim ze ak chces mat viacero WINS serverov, musia si navzajom
replikovat informacie. Windowsy to vedia, ale Samba zda sa zatial nie.

http://us1.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection.html#id2515573

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk