[linux] usb printer

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Úterý Červenec 6 11:01:59 CEST 2004

Tuesday, July 6, 2004, 10:06:39 AM, you wrote:

p> Dňa Pi 2. Júl 2004 13:05 Matus Horvath napísal:

> [...]

p> do konfery som pisal, az ked som vyskusal vsetky moznosti, ktore ste mi
p> tu zatial prezentovali. to znamena, ze aj tu, o ktorej pises ty:-)
p> takze si dovolim pisat, ze to nefunguje:-( aj ked to neznamena, ze
p> nerobim niekde chybu

Jaaaaaj, ale to musis napisat co si skusil, inak sa to nedozvieme :)
Divil by si sa kolko ludi neskusi...

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk