[linux] Debian & RAID

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Úterý Červenec 6 13:18:52 CEST 2004

Ahoj,

neviem Ti poradit s konkretnym HW a Debianom, pretoze som v podobnych
situaciach zatial instaloval len RedHat a Suse. V oboch pripadoch vsak bol
postup podobny:
1) zohnat prislusny drajver (ku konkretnemu HW a konkretnemu kernelu)
v pouzitelnom tvare modulu, alebo jeho zdrojaky a skompilovat ich
na inom stroji, na ktorom bezi zodpovedajuci linux
2) ulozit tento driver na disketu
3) pocas instalacie sa na zaciatku objavi moznost nejako pridat tento driver
napr. cez F2 alebo F3 z diskety, tak to treba pouzit
4) este je vacsinou potrebne nastavit dodatocne parametre pre zavedenie kernela,
ktore odstavia klasicke IDE diskove zariadenia (hda, hdb, ...) aby si mal
pristup na disky len cez "scsi" (teda sda, sdb, ...) - ako to spravit,
to by si mal zistit v dokumentacii k drajvru (nejake readme tam bude)

Prajem prijemnu instalaciu
PF