[linux] Jedna pracovna skupina na viacerych podsietach

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Sobota Červenec 3 13:52:07 CEST 2004

Ahojte,

riesim nasledujucu vec a zatial som sa nedopracoval k vysledku:

mam 3 podsiete 192.168.1.0/24, 192.168.2.0/24 a 192.168.3.0/24. V kazdej
podsieti mam samba server, kazdy samba server je v pracovnej skupine
SKUPINA a kazdy samba server buduje zoznam pocitacov na danej podsieti.
Jednotlive siete su routovane, t.j. z pocitaca jednej siete viem pingnut
lubovolny pocitac z druhej siete, tak isto mi funguje pristup na
zdielane zdroja na pocitacoch v inych podsietach (napriklad mapovanie
diskov vzdialenych pocitacov z inej podsiete prikazom 'net use X:
\\vzdialeny_pocitac\adresar')

Nefunguje mi ale synchronizacia zoznamov pocitacov. V kazdej podsieti
vidim len zoznam pocitacov prisluchajuci danej podsiete a nevidim
pocitace z inych podsieti. Viete mi s tym poradit?

Ako mam zabezpecit, aby si jednotlive samba servery vymienali svoje
zoznami pocitacov a aby boli viditelne pocitace aj z inych podsieti?

Vdaka,

Oskar