[linux] help

Ing. Rudolf Kollar rrudolf na zem.sk
Úterý Červenec 6 14:30:36 CEST 2004

Dobry den.
Mam problem so zvukovou kartou pod Man. 10.0 Community, zvukovka je Sound
Blaster Audigy 2 /ale robilo to iste aj so zvukovkou priamo na Intelovskej
doske/ Alsu ma naistalovanu 1.0.2 a ked som chcel nainstalovat verziu 1.0.5
tak ni neprebene lebo mi vypisuje chyby. Pri starte mi vypise tu to hlasku>

Sound server informational message:
Error while initializing the sound driver:
device: default can't be opened for playback (Permission denied)
The sound server will continue, using the null output device.

Budete mi vediet pomoct ako postupovat ?

Presnejsi popis pocitaca>

CPU - Intel P4 2.8GHz
Doska: Intel 865 Perl
Pamat :512MB