[linux] bit OT: Linux - ako lahko sa pouziva

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Úterý Červenec 6 18:07:49 CEST 2004

sorry ze som tak vyletel, vtedy som prave docital diskusiu pod clankom a
bol som mierne povedane vytoceny :-).

uz chapem ze to bola pochvala :-)

inak, ak by mal niekto nejake pripomienky, moj mail je vam k
dispozicii...