[linux] tolowercase

pecko pecko na szm.sk
Čtvrtek Červenec 8 13:13:30 CEST 2004

Dňa Št 8. Júl 2004 11:47 Vinclav Erich napísal:

> to nie, ale pises po prdel editorov a ziaden to nezvlada...

po prdel tyx, co mam ja a myslel som vsetky pod kde. konzolove poznam
len joe a zabudovany v mc. pravda je, ze som sa stretol aj s vim, ale
kedze na programovanie pouzivam quanta plus, nejako nie je dovod sa
zaoberat studovanim vim. presne v duxu toho, co si sam napisal:-)))
> to nie, ale ja som strasne lenivy a ked sa mi staci naucit jeden
> editor, preco by som ich mal vediet ovladat 20... ;)

> mno gugu je prevod riadku a pokial som dobre cital, hovoril si o
> prevode textu v subore a to podla mna nie je jeden riadok... Takze
> stojim za svojim: gu]]

ano, viem. a som rad, ze si za svojim stojis, ale v case, ked si mi tak
priatelsky radil, uz som mal svoj problem davno vyrieseny vdaka "tr" a
nemal som uz teda dovod skusat vsetky kombinacie guxx:-))

ale aj tak vdaka, ze ste sa vsetci tak urputne snazili mi pomoct...:-))
verim, ze sa tak stane aj nabuduce

a ak sa predsa len u niekoho najde plosak z hdd wd 84aa, budem este
stastnejsi;-]