[linux] PCMCIA

Marek Podmaka marki na host.sk
Čtvrtek Červenec 15 11:44:37 CEST 2004

On Tue, 13 Jul 2004, Bohdan Spes wrote:

> Zdravim.
>
> Neviete ci mi bude v linuxe chodit PCMCIA USB 2.0 karta NETIFO co sa predava v
> ageme ? Kde si pozriem nejaky supported HW na linux ? Skusal som abclinuxu.cz
> ale som tam nejak nenansiel tuto kartu.

To neviem. Ale daj si pozor, lebo niektore tieto PCMCIA USB nefunguju bez
napajania. A tusim to bol prave ten z agemu, ktory nesiel. Windows ho
normalne detekoval, akurat ziadne pripojenie zariadenia nesli. V navode
(papierik A6) pisali, ze napajanie je "optional". A na pohlad sa neda
rozlisit, ci funguje aj bez neho. Lebo tie druhe vyzeraju uplne rovnako -
2 USB porty a medzi nimi konektor na napajanie. A perlicka na zaver,
nieviem kto to vymyslel... dodava sa k tomu napajaci kabel do USB! Cize
jeden koniec pichnes do toho napajacieho konektora a druhy do USB! Cize na
pouzivanie USB karty potrebujes USB :) ale islo to aj cez USB-PS2 redukciu.

--
   bYE, Marki