[linux] perzistentny ssh tunel

Matthew matthew na centrum.sk
Sobota Červenec 17 09:23:54 CEST 2004

Mam spusteny ssh tunel cez:

    ssh -g -f -N -Lport1:firma1.com:port2 user na firma2.com

vsetko funguje v pohode avsak mam 3 otazky:

    Ked to takto urobim a odhlasujem sa  z pocitaca (som pripojeny cez
putty), tak po logoute mi konzola akoby vytuhne a musim okno zavriet rucne.
Preco? Ako to obist?

    Ked mi spadne sietove spojenie, spadne aj tunel a musim ho rucne
obnovit. Ako urobim aby sa pri jeho vypadku tunel znovu obnovil? Teda viac
menej aby to fungovalo ako demon.

    Nemozem si zriadit public key auth, takze sa musim prihlasovat pomocou
hesla. Avsak do ssh sa neda cez parametre zadat prihlasovaci heslo. Ako by
sa to dalo obist?

Dakujem

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32