[linux] PCMCIA

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pondělí Červenec 19 14:02:09 CEST 2004

Monday, July 19, 2004, 10:33:56 AM, you wrote:

MUf> USB bolo konstruovane tak aby bolo cez neho mozne zariadenia napajat.
MUf> Samozrejme len zariadenia s malym vykonom.

A predpokladam ze napajanie z PCMCIA na to nestaci.

Ono je mozne ze ta karta funguje aj bez 'externeho' napajania
z ineho USB portu, ale len ak tam pripojis nieco s malym odberom.
Ale to neviem, len tipujem. Chcelo by to naozaj zohnat niekoho kto
tu kartu ma a vyskusat.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk