[linux] SR ADSL - pppoe pre a post up // ip up/down ... Debian Woody

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Červenec 20 10:45:30 CEST 2004

Ahoj.
Na dvoch pobockach fy pouzivame ADSL od ST+ST. [odliadnuc od marketingu
a supportu] som s rychlostami, vypadkami a cenou velmi spokojny.

Pouzivam (zo starych cias) fw, ktory je viazany na vonkajsiu IPcku (ta
sa vsak prideli az 2-3'' po connect-e). Prerobil som FW na S/K system
(start kill).
Potrebujem, aby vzdy po ppp-connecte sa nasledne spustil FW.
[1. uvedomujem si moznu bezpecnostnu dieru par (mili)sekund; 2.fw
prerobim neskor; 3. aj tak to potrebujem kvoli dalsim scriptom]
Predpokladam, ze *cosi* je potrebne *akymsi* sposobom umiestnit do
ip-up.d/[firewall start] a ip-down.d/[firewall stop]

Otazka znie, co, ako, kam a s akou "predponou" [ci treba pouzit nieco
ako z rcX.d typu S99abc, K50xyz] dat.

Dakujem vopred

Peto

PS:
Ide o to, ze IPcka je dynamicka a vzdy treba fw stop/start, dokonca
dakedy aj pocas pripojenia. Ono bezne to robim manualne, ale pokial by
som nebol vo fy (fyzicky, lebo zvonku sa prave pre ten FW nepripojim),
tak nemaju net kym (o5) fyzicky nepridem, co je trapne riesenie.