[linux] SR ADSL - pppoe pre a post up // ip up/down ... Debian Woody

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červenec 20 11:24:08 CEST 2004

Ahoj,

> Na dvoch pobockach fy pouzivame ADSL od ST+ST. [odliadnuc od marketingu
> a supportu] som s rychlostami, vypadkami a cenou velmi spokojny.
>
> Pouzivam (zo starych cias) fw, ktory je viazany na vonkajsiu IPcku (ta
> sa vsak prideli az 2-3'' po connect-e). Prerobil som FW na S/K system
> (start kill).
> Potrebujem, aby vzdy po ppp-connecte sa nasledne spustil FW.
> [1. uvedomujem si moznu bezpecnostnu dieru par (mili)sekund; 2.fw
> prerobim neskor; 3. aj tak to potrebujem kvoli dalsim scriptom]
> Predpokladam, ze *cosi* je potrebne *akymsi* sposobom umiestnit do
> [...]

pokusim sa na tuto sifrovanu spravu odpovedat, mozno by ale
nezaskodilo nabuduce napisat otazku po slovensky.

v /etc/ppp/ mas vacsinou adresar ip-up.d, kde mozes dat skripty, ktore
sa spustia po nahodeni ppp spojenia.

najlepsie by bolo ale prerobit skript tak, aby nezavisel na pridelenej
ip adrese (pouzivat radsej interfejsy ako adresy). samozrejme, to nie je
vzdy mozne a vtedy sa da pouzit ten ip-up.d.

Samozrejme hovorim o debiane, ale vacsina distribucii ma podobne
mechanizmy.

   Juraj.