[linux] SR ADSL - pppoe pre a post up // ip up/down ... Debian Woody

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Červenec 20 13:36:41 CEST 2004

> pokusim sa na tuto sifrovanu spravu odpovedat, mozno by ale
> nezaskodilo nabuduce napisat otazku po slovensky.

No, to mi viac ludi hovori, ze ... :| - budem sa posnazit :)))

> v /etc/ppp/ mas vacsinou adresar ip-up.d, kde mozes dat skripty, ktore
> sa spustia po nahodeni ppp spojenia.
1. musi (moze?) script obsahovat start/stop 'procedury" al. nesmie?
2. "co" sa stara o to, aby sa spustili?
3. ano, tie DIRs tam su
4. mam tam dat symlinky z /etc/init.d/, alebo priamo cele scripty?
symlink sa ma volat firewall, alebo povedzme S01_firewall a K60.firewall?

> najlepsie by bolo ale prerobit skript tak, aby nezavisel na pridelenej
> ip adrese (pouzivat radsej interfejsy ako adresy). samozrejme, to nie je
> vzdy mozne a vtedy sa da pouzit ten ip-up.d.

u mna to je mozne, ale treba to spravit rychlo a nateraz nemozem, inak hej

> Samozrejme hovorim o debiane, ale vacsina distribucii ma podobne
> mechanizmy.

OK, woody

TNX
peto