[linux] pravidelny zber dat

Marek Podmaka marki na host.sk
Středa Červenec 21 15:23:18 CEST 2004

Hi!

Chcem si robit nejake statistiky cez rrd, ale neviem ako zabezpecit
pravidelny prisun dat. pravdepodobne to budem robit v perle, v nejakom
cykle a na jeho konci by mohol byt napr. sleep(). Ale ked to chcem robit
napr. kazdu minutu, tak to neviem, lebo nejaky cas trva aj to samotne
spracovanie, takze cely cyklus bude spracovanie+1m, co je viac. A po par
dnoch alebo tyzdnoch to uz moze byt hodne posunute. Da sa nejako
zabezpecit, aby sa mi nieco vykonavalo kazdu minutu? Alebo 10 sekund -
nieco bude castejsie, nieco menej.

Ale RRD databaze to nevadi, ked to nie je v presnych intervaloch? Cital
som tu dokumentaciu, ale nie som si isty. Tusim ked tam nezadam cas, tak
sa berie aktualny, cize ten posunuty. Vies sa s tym RRD vysporiadat? Aj
vtedy ak je posunuty o viac ako jednu "dobu"? Alebo ako inac by ste to
riesili?

--
   bYE, Marki