[linux] Nepoznate free FONT (monospace & condensed) ?

pecko pecko na szm.sk
Čtvrtek Červenec 22 10:54:09 CEST 2004

Dňa Št 22. Júl 2004 09:24 Ernest Beinrohr napísal:
> Zdravim, na vacsinu spravy FS pouzivam krusader
> (http://krusader.sf.net). Napriek celkom sluznemu rozliseniu sa mi
> nezmesti vsetko na obrazovku, sposobuju to hlavne fonty. Nepoznate
> nejaky (pekny) monospace & uzke pismo, ktore by som mohol pouzit?
> Skusal som dostupne pisma z distribucie mandrake cooker, ale jedine
> co som nasiel bol "Clean".

krusader robil to iste aj mne. akonahle som zmenil velkosti pisiem kde,
pri starte mi krusadier "usiel za roh" a bolo potrebne ho minimalizovat
a potom maximalizovat, aby bol tam, kde mal.

nakoniec som to vyrieslil trosku neohrabane, ale funguje to a vysledok
je aj celkom pohladny. najdolezitejsi je tusim subor
~/.kde/share/config/kdeglobals, v ktorom som pre vsetky pisma pouzil
nastavenie "helvetica,9,-1,5,50,0,0,0,0,0". to iste mozes pre istotu
urobit aj v ~/.kderc a ~/.kde/share/config/kdesktoprc. ak by sa ti
nepacili ostatne nastavenia pisiem, prisposob si, ale dolezite je, aby
vseobecne pisma mali velkost pri nazve fontu -1.

mne to vsetko takto funguje pri rozliseni 1024x768. skus a uvidis, ci
bude aj tebe a ci budes spokojny...

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Thu Jul 22 10:43:06 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22