[linux] cz.comp.linux - je nieco take pre linux.sk ?

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Čtvrtek Červenec 22 16:22:57 CEST 2004

Marcel Telka wrote:

> Nepomoze toto?
>
> <http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&q=site%3Alists.linux.sk+lentus>

Vdaka, ale nie.
Mne ide o prehladavanie aj tych threadov, kde som sa nezapojil.
[xapem, ze ti si to udal ako priklad ;)]

Ale *predovsetkym* mi ide o "threadovitost", farebne rozlisenie odpovedi
[vid gg groups] a (malokedy) aktualnost - gg l.l.sk meska 3-17! dni, gg
v.l.cz meska 1-30 hodin.
A este su velmi podsttne moznosti hladania (len v SUBJ, len od authora
XY a pod. - to s tvojou "fintou" nedokazem).

Vdaka za ochotu

Nejake dalsie napady?

Peter
http://www.lentus.sk