[linux] Nokia 6230 + GPRS

Dusan Stefanik stefanik na server2.alinet.sk
Čtvrtek Červenec 22 22:40:09 CEST 2004

Ako to nakoniec dopadlo?
Chyba mi tu mail so subjectom "VYRIESENE" :)

Mal som predtym rozbehane GPRS s S45 aj N6310 a bezalo ok, lenze toto
nastavenie nejde s N6230. Pod win som testoval a v pohode (s
nainstalovanym softom pre N6230). Pozrel som log co spravil windows, tak to skusim nasimulovat na linuxe...uvidim.

Dusan