[linux] apache a fd

Marek Podmaka marki na host.sk
Sobota Červenec 24 17:39:21 CEST 2004

Relativne casto sa mi meni konfiguracia apache (niekedy aj niekolkokrat za
den) a vzdy treba dat /etc/init.d/apache-ssl reload. To je OK, ale ked je
uz napr. Parent server generation 25, tak v ls /proc/pid_apache/fd je
adresar /etc/apache-ssl otvoreny aj 20x. Je to nejaky bug? Uz sa mi totiz
stalo, ze awstats skoncil s chybou Too many open files alebo nieco
podobne. Prepokladam, ze limit na max. pocet otvorenych suborov (resp. fd)
pre proces je 1024. Da sa to zmenit? Asi hej, len ci aj inac ako
rekompilaciou kernelu...

A este by som bol rad, keby mi niekto vysvetlil vyznam tychto cisel, lebo
som to nikde nemohol najst... Je v /proc este nieco, co sa tyka otvorenych
suborov?

cat /proc/sys/fs/file-nr
4678    3011    104856

cat /proc/sys/fs/file-max