[linux] problem s usb

pecko pecko na szm.sk
Sobota Červenec 24 22:19:42 CEST 2004

zdravim!

pokusal som sa rozbehat citacku pamatovych kariet, ktora sa pripaja cez
usb. kernel som nakonfiguroval presne podla navodu z internetu. vsetko,
co podla neho bolo potrebne, som zakompiloval do jadra, cize ziadny
problem s modulom. ale ked som pripojil citacku, v /proc/bus/usb sa
neobjavi subor devices. skusal som aj pripojit pre kontrolu usb mys.
neobjavil sa ani potom. system sice detekuje, ze bolo pripojene
zariadenie, ale neda sa s nim pracovat. pred nedavnom som skusal
pripojit fotak, ktory pouzival tusim sd kartu. nekontroloval som sice,
ci sa spominany subor vytvoril, ale podarilo sa mi bez problemov z
fotaku citat. tento krat som chcel "namontovat"  cf kartu. system
zahlasi, ze sa nejadna o valid block device.

je problem prave v karte alebo v niecom inom? od kedy sa mi to podarilo
s fotakom s sd kartou, zmenil som v konfiguracii kernelu len to, ze som
modul sg zakompiloval do jadra.

vdaka za skoru odpoved
--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Sat Jul 24 22:12:36 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22