[linux] problem s usb

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Neděle Červenec 25 10:34:47 CEST 2004

Zislo by sa dmesg, ale skusim zopar tipov aj bez neho. V prvom rade sa
treba pozriet do toho dmesg:) a zistit, ci to linux nielen ze pochopil ako
nove USB zariadenie, ale aj rozpoznal ako zariadenie USB Mass Storage. Ak
ano, treba skontrolovat, ci sa natiahol aj sd_mod. Potom treba pozriet,
ktore zariadenia su priradene. Mne sa napriklad isteho casu stavalo, ze
ked som mal do PC zapojeny flashdisk, ten som odpojil a namiesto neho dal
MP3 prehravac, prehravac uz nebol /dev/sda ale /dev/sdb... .

	Milan Plzik