[linux] problem s usb

pecko pecko na szm.sk
Neděle Červenec 25 11:44:01 CEST 2004

Dňa Ne 25. Júl 2004 10:34 Plzik Milan napísal:
> Zislo by sa dmesg, ale skusim zopar tipov aj bez neho. V prvom rade
> sa treba pozriet do toho dmesg:) a zistit, ci to linux nielen ze
> pochopil ako nove USB zariadenie, ale aj rozpoznal ako zariadenie USB
> Mass Storage. Ak ano, treba skontrolovat, ci sa natiahol aj sd_mod.
> Potom treba pozriet, ktore zariadenia su priradene. Mne sa napriklad
> isteho casu stavalo, ze ked som mal do PC zapojeny flashdisk, ten som
> odpojil a namiesto neho dal MP3 prehravac, prehravac uz nebol
> /dev/sda ale /dev/sdb... .
>
> 	Milan Plzik

po pripojeni citacky sa vo vypise dmesg objavil len riadok:
hub.c: new USB device 00:10.0-2, assigned address 2

po odpojeni sa objavili dalsie vypisy:
scsi1 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices
WARNING: USB Mass Storage data integrity not assured
USB Mass Storage device found at 2
usb.c: USB disconnect on device 00:10.0-2 address 2

nie je trosku divne, ze to pise nieco o mass storage az po odpojeni?

modul sd_mod je zakompilovany v jadre, takze s tym by problem nemal
byt...

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Sun Jul 25 11:38:26 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22