VYRIESENE: [linux] oracle 10g a php

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Červenec 25 19:03:56 CEST 2004

Ahojte,

> Mne sa to cez wget podarilo stiahnut. Stacilo si nastavit cookie. Inac
> instalator je mozne spustaj aj text only rezime. Viz OUI docs. Ked som
> chcel skompilovat php voci 10g tak som musel nainstalovat CELU databazu.
> Potom to islo skompilovat.

OK, cez cookie som to potom osefoval aj ja. bolo treba celu databazu,
ako si pisal. Dalej pridat unstable do sources.list (vratane zdrojakov),
upgradnut na php4-4.3.8_2, potom:

apt-get -t unstable install php4-dev
apt-get -t unstable source php4
v php adresari:
./configure --prefix=/usr --with-oci8=/usr/local/oracle
cd ext/oci8
phpize
./configure --prefix=/usr --with-oci8=/usr/local/oracle
make
make install

a pridat do php.ini extension=oci8.so.

Este navod na stahovanie oracle8 veci: pustit ethereal, grabnut vsetky
cookies, ktore to chce poslat a

wget --cookies=off --header="riadok z cookies z ethereal streamu" URL

to to stiahlo celkom spolahlivo.

Dakujem tebe aj Ondrovi Jombikovi za pomoc.

  Juraj.