[linux] oracle 10g a php

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Úterý Červenec 20 09:46:11 CEST 2004

On Mon, 19 Jul 2004, Juraj Bednar wrote:

>     Ked dam v adresari PHP ./configure --with-oci8=/usr/local/oracle,
>     dostanem chybu:
>
> checking for Oracle-OCI8 support... yes
> checking Oracle Install-Dir... /usr/local/oracle
> checking Oracle version... configure: error: Oracle-OCI8 needed libraries not found
>     Pricom config.log nehovori nic, akurat ze nebola najdena spravna verzia.
>     Ktore verzie PHP podporuju uz oracle 10g?

Neviem ich vymenovat vsetky, ale tato urcite funguje, pretoze mi to
lokalne ide bez problemov.

PHP 4.3.8 (cli) (built: Jul 17 2004 11:40:58)
Copyright (c) 1997-2004 The PHP Group
Zend Engine v1.3.0, Copyright (c) 1998-2004 Zend Technologies

>     Nikde som sa nic nedozvedel na tuto temu, vsade instaluju 9i libky.
>     Este info: skusam to na debiane, PHP z testingu, Apache2 tiez
>     z testingu, ale nie je problem prekompilovat. Skusam kompilovat
>     PHP 4.3.4 z testingu (s aplikovanymi par security patchmi, kedze
>     4.3.8 z unstablu momentalne s apache2 nefunguje, je to reportovane
>     ako bug v debiane).
>     Robil to uz niekto?

Jasne, skus tento navod, je to pre Gentoo, mozno to pomoze.

# Oracle
## 10g installation on Gentoo
http://www.akadia.com/services/ora_linux_install_10g.html

Ak mas nejaku konkretnu otazku na system, kde Oracle 10g bezi, tak daj
vediet.

>     Nainstaloval som Oracle 10g client, v podstate som to nainstaloval
>     cele. Skusal som to najprv s Instant Clientom, ale ten nema
>     hlavickove subory, takze to pochopitelne prekompilovat nejde.

Ano, 10g je vhodne nainstalovat cely. Ako keby si chcel lokalne bezat aj
databazu. Ja ju aj bezim. To ze sa startuje 5 minut je uz ina vec :-)

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk