[linux] virtual domain solid-pop3d

Anton Vlasaty vlasaty na gsm.eurotel.sk
Pondělí Červenec 26 15:17:00 CEST 2004

Zdravim,
mam problem nakonfigurovat solid-pop3d tak aby cital mail s virtualnej domeny.
V postfixe som vytvoril virtualnu domenu do tejto domeny chodia mail a
zapisuju sa do spoolu.
Chcel by som tieto maily vyberat pomocou solid-pop3.Na standarny spool sa bez
problemov prihlasim a mozem citat, no virtualna domena sa mi nedari
nakonfigurovat.
spool virtualnej domeny je /var/spool/mail/vhost/user123
spop3d.conf je takyto:
<Global>
        MailDropName    "/var/spool/mail/%s"
        MailDropType    mailbox
</Global>

/*
<VirtualHost mail.mojadamena.sk>
        LogPriority     local0
        AllowNonIP      true
        UserMapFile     /etc/mojadomena.sk-mapping
        DoMapping       true
        UnreadExpire    never
        MailDropName    "/var/spool/mail/vhost/%s"
        MailDropType    mailbox
        AutoLogoutTime  5s
        UserOverride    yes
        ChangeGID       true
</VirtualHost>

v subore mojadomena.sk-maping je:
user123:heslo

v syslogu mam takuto hlasku:
Jul 26 15:56:19 mojserver solid-pop3d[2357]: connect from 192.168.16.241
Jul 26 15:56:19 mojserver solid-pop3d[2358]: config file: line 13, column 1:
unknown option name

Instalaciu som urobil cez dselect, pouzivam debian stable.

Este by som sa chcel opytat kde sa da prepnut ci je standalone ale bo ci sa
spusta cez inetd. V Readmi som nasiel nejake volby pri instalacii, no ked som
ho nainstalovat cez dselect neviem najst nikde najaku moznost ako ho prepnut
z jedneho do druheho, nieco ako server type=standalone/inetd v config subore.

Vdaka.