[linux] Procmail rules ;)

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pondělí Červenec 26 21:57:08 CEST 2004

Tak to je pravda. Na tu moju schemu to funguje.

Mam vsak dalsi hacik a to, ze:

predstav si teraz, ze posta pre user1 na domena ma ist aj do user1 aj do user2.

A tu som uz u fetchmail-u nenasiel ako ked najde user1 aby to dal dvom userom.

S tym domenovym kosom to je babracka ;(

Proste polopate. Firma, ktora to chce ma domenovy kos.
Okrem konkretnych userov :user na domena.sk, user2 na domena.sk ma aj napr.
info na domena.sk --- a prave toto chce aby prislo vsetkym!!! Potom ma este
napr. servis na domena.sk a to ma ist iba 2 ludom.

Proste uz som taky zacykleny z fetchmail-u a procmail-u, ze sa mi z toho hlava
kruti ;)

Takze aky napad mate vy?

Vdaka.

		Marek.

Dňa Po 26. Júl 2004 20:52 Matus Horvath napísal: