[linux] apache + cgi

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Úterý Červenec 27 17:25:03 CEST 2004

Zdravim

snazim sa rozbehnut awstats na mojom webe, zda sa ze vsetko je ok len
neviem ako mam dosiahnut to ze ked zadam //webserver/stats/ aby sa spustil
skript awstats.pl a ja by som nemusel potom zadavat celu cestu aj z nazvom
skriptu.

Takto som to napisal do httdp.conf

Alias /awstatsclasses "/var/www/awstats/classes/"
Alias /awstatscss "/var/www/awstats/awstatscss/"
Alias /awstatsicons "/var/www/wstats/icons/"
ScriptAlias /awstats/ "/var/www/awstats/cgi-bin/"
<Directory "/var/www/awstats">
Options  ExecCGI
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>

Ale stale dostanem iba : You are not authorized...

a taktiez sa mi z nejakeho dovodu nenacitaju ikony.

dakujem
miso