[linux] Gentoo na SUN UltraSPARC

Majo Kacer kacer na rainside.sk
Středa Červenec 28 12:02:08 CEST 2004

On Wednesday 28 July 2004 11:24, Andrej Kacian wrote:

> Hm, to graficke rozhranie mas odkial? Jednotlive stage sa lisia jedine
> mnozstvom"roboty" ktora je hotova v porovnani so stage 1, cize ked zacinas
> so stage 1, tak po par krokoch sa dostanes do stavu, ako keby si zacinal so
> stage 2, atd. Na konci dostanes funkcny system, ale uplne holy.
>
> Asi si to mylis s tzv. "packages" CD, kde sa nachadza viacero
> predkompilovanych balikov, okrem ineho aj KDE (a tusim aj GNOME)

Chces poradit a hadas sa !
Nastuduj si manual alebo este lepsie chod na www.gento.org
V konecnom dosledku budes menej kompilovat , lebo v stage3 ma predkompilovane
niektore veci oproti stage2 , Gentoo si hlada zavislosti...

ako som hovoril na server je vhodnejsie pouzit stage2 (lebo server nepotrebuje
niektore veci ktore su uz v stage3 zahrnute)
Ja pouzivam Gentoo , tak ze nejake skusenosti s tym mam asi najlepsie je to
robit s liveCD univerzal a kompilovat si to vsetko sam ...
Z binariek som puzil len hotovy "openoffice-bin" ,vsetko ostatne som
kompiloval zo zdrojakov.
Je vela sposobov ako sa to da spravit a v konecnom dosledku dostanes system
podla svojich predstav.
Kacer  M.