[linux] problem s usb

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Červenec 28 22:14:00 CEST 2004

pecko wrote:

> Dňa Po 26. Júl 2004 11:52 Plzik Milan napísal:

> tak vdaka! este, ze su mi vase postrehy uplne na nic. co takto odpoved k
> veci?!?!?!

Preco na nas vrieskas?!?!?!
Kto Ti co urobil?!?!?!

1.
Tvoj nizsie uvedeny web mi je na "NIC". Zaplat si support, zaplat si
podporu. Ludia Ti tu uviedli kopec moznosti, nikto Ti nic negarantuje.

2.
 >kernel som nakonfiguroval presne podla navodu z internetu.
Akeho, kde, link - mozno je to neaktualne, mozno zle.
 >tento krat som chcel "namontovat"  cf kartu. system zahlasi, ze sa
nejadna o valid block device.
A. mozno to zle montujes
B. niektore CF/sd/fotaky a pod treba montovat "cele", t.j. nie sda1 al.
sdd4, ale sda a sdd ...

3.
Nexce sa mi verit, ze si po parhodinovom hladani a *pozornom* studovani
nenasiel v
***
Skus este:
http://www.google.com/search?as_q=&num=50&hl=en&ie=UTF-8&btnG=Google+Search&as_epq=WARNING%3A+USB+Mass+Storage+data+integrity+not+assured&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_nlo=&as_nhi=&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&safe=images

a hlavne:

http://groups.google.com/groups?as_q=WARNING%20USB%20Mass%20Storage%20data%20integrity%20not%20assured&safe=images&ie=UTF-8&as_usubject=USB%20flash&as_drrb=q&as_qdr=y&lr=&num=50&hl=en

http://groups.google.com/groups?as_q=WARNING%20USB%20Mass%20Storage%20data%20integrity%20not%20assured&safe=images&ie=UTF-8&as_drrb=q&as_qdr=y&lr=&num=50&hl=en

Verim, ze v tych milionoch zdrojoch najdes odpoved / riesenie.
***
pomoc.
Alebo xces hotove riesenie? Kup si SUSE a podporu, kup si WIN, ci MAC.
Prestan pouzivat PC al. zaplat komusi za podporu tvojho OS.

4.
No a ak nic nepomaha, mozno je problem medzi stolickou a klavesnicou. A
keby aj nie, keby to aj bolo cosi ine, myslim, ze svojim pristupom
nenadchnes tych, ktori Ti svojimi radami mozu pomoct.

5.

 > tak vdaka! este, ze su mi vase postrehy uplne na nic. co takto odpoved k
 > veci?!?!?!

Nebolo pisane priamo pre Teba - je to *verejna* konfera pre vsetkych a
ktosi komusi cosi v sulade s pravidlami odpisali. Ak mas dojem, ze
pravidla tejto konfery boli porusene kontaktuj admina.

6. BTW: a pod WINami/MACom si to neskusal, ci Ti to ide?

Peter

> Peter J.
>
> --- moj - web ---
> http://www.pecko.sk
>
> Generovane dna: Tue Jul 27 20:56:05 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22

Skus 2.6.6 or 2.4.26